WAŻNE! Szczepionka firmy Pfizer może powodować zapalenie serca u osób poniżej 30 roku życia, sugerują badania.

Szczegóły, które wyciekły z raportu izraelskiego ministerstwa zdrowia, wzbudziły obawy ekspertów. Dotyczą możliwego związku między szczepionką Pfizer-BioNTech COVID-19 a zapaleniem mięśnia sercowego

Izraelscy naukowcy odkryli 62 przypadki zapalenia mięśnia sercowego, w tym dwa zgony, po niedawnym szczepieniu preparatem Pfizer. Pięćdziesiąt pięć przypadków wystąpiło u mężczyzn – większość w wieku od 18 do 30 lat.

Szczegóły, które wyciekły z raportu izraelskiego ministerstwa zdrowia, wzbudziły obawy ekspertów. Dotyczą możliwego związku między szczepionką Pfizer-BioNTech COVID-19 a zapaleniem mięśnia sercowego, według The Times of Israel i innych serwisów informacyjnych.

HPV – czyli nie taki diabeł straszny. Cudowna moc samouzdrawiania.

Szczepionka Pfizer może powodować zapalenie serca u osób poniżej 30 roku życia, sugerują badania.

Wstępny raport komisji, której zadaniem było monitorowanie skutków ubocznych szczepionek, wykazał 62 przypadki zapalenia mięśnia sercowego, w tym dwa zgony u osób, które otrzymały szczepionkę Pfizer.

Izraelscy lekarze odkryli nowy efekt uboczny szczepionki na COVID-19?

Pięćdziesiąt sześć przypadków wystąpiło po drugiej dawce szczepionki, a 55 przypadków wystąpiło u mężczyzn – większość w wieku od 18 do 30 lat.

Dwóch pacjentów, którzy zmarli, miało być zdrowych do czasu otrzymania szczepionki i nie miało wcześniej istniejących schorzeń.

Szef Pfizera nie mógł wjechać do Izraela, bo nie został zaszczepiony

Jednym z nich była 22-letnia kobieta, drugim 35-letni mężczyzna. W raporcie zauważono, że w Izraelu zostało zaszczepionych na COVID już 5 milionów osób.

Zapalenie mięśnia sercowego może prowadzić do arytmii serca i śmierci.

Zapytany przez Reutera o odniesienie się do niepokojących wieści, Pfizer powiedział, że był w stałym kontakcie z izraelskim Ministerstwem Zdrowia w celu przeglądu danych dotyczących szczepionki i był w pełni świadomy zaobserwowanych w Izraelu przypadków zapalenia mięśnia sercowego, które wystąpiło głównie u młodych mężczyzn.

„Niepożądane Odczyny Poszczepienne są regularnie i dokładnie analizowane i nie zaobserwowaliśmy wyższego wskaźnika zapalenia mięśnia sercowego, niż można by się spodziewać w populacji ogólnej” – powiedziała firma. „Nie ustalono związku przyczynowego ze szczepionką. Obecnie nie ma dowodów na to, że zapalenie mięśnia sercowego jest ryzykiem związanym ze stosowaniem szczepionki Pfizer / BNT COVID-19”.

Najnowsze badanie ujawnia problemy z bezpieczeństwem i skutecznością maseczek!

Pfizer powiedział, że nie wykrył podobnych przypadków w pozostałej części świata, ale przyjrzy się temu zjawisku głębiej.

1 KOMENTARZ

Leave a Reply